Wolne stanowiska w SC

Ogłoszenie nr 155339 / 25.08.2025 r. Komenda Powiatowa Policji w Rykach ogłasza nabór na stanowisko pracy inspektor Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych:

Ogłoszenie nr 155339 / 25.08.2025 r.

Komenda Powiatowa Policji w Rykach ogłasza nabór  na stanowisko pracy  inspektor Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych:

 

Wymiar czasu pracy: 1,0 etatu

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: 08-500 Ryki, ul. Dolna 2

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Rykach

08-500 Ryki, ul. Dolna 2

Wynagrodzenie: nie mniej niż 4.967,95 zł brutto

 

ZAKRES ZADAŃ:

  1. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów zawierających informacje niejawne.
  2. Prowadzenie składnicy akt, w tym przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych, opracowanie akt zgodnie z zasadami archiwisty, udostępnianie akt osobom upoważnionym, komórkom organizacyjnym, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
  3. Prowadzenie rejestru urządzeń ewidencyjnych w postaci rejestru dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, dzienników korespondencyjnych, dziennika wydanych kopii, odpisów.
  4. Sporządzanie wykazów dokumentów niejawnych, pobranych z kancelarii przez pracowników komórek organizacyjnych w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem korespondencyjnym.
  5. Koordynowanie archiwizowania dokumentów niejawnych, w tym opiniowanie protokołów brakowania dokumentów niejawnych kategorii "BC", niepodlegających archiwizowaniu.
  6. Odnotowywanie zmiany, zniesienia klauzuli tajności lub przedłużenia, skrócenia okresu ochrony dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych.
  7. Przygotowywanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do składnicy akt.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie –  średnie
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • brak zatrudnienia lub pełnienia służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub bycia współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dot. osób urodzonych przed dniem 01.08.1972 r.)
  • doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w administracji lub doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
  • umiejętność obsługi komputera
  • wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE”

 

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, ekonomia lub prawo

 

DOSTĘPNOŚĆ:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Osoby z niepełnosprawnością nie mogą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie należy więc składać dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.

 

WARUNKI PRACY:

Czynności na stanowisku pracy wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera (powyżej 4 godzin na dobę) oraz innych urządzeń biurowych (telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów). Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku  inspektora zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu.

Praca wykonywana jest w pomieszczeniu budynku Komendy Powiatowej Policji w Rykach przy ulicy Dolnej 2 usytuowanym na II piętrze. Budynek jest wyposażony w windę, szerokość korytarzy jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim, łazienki są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, dostęp do budynku z poziomu terenu.

 

DOKUMENTY NIEZBĘDNE:

  • CV i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
  • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE”
  • oświadczenie o niezatrudnieniu lub pełnieniu służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub niebyciu współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dot. osób urodzonych przed dniem 01.08.1972 r.)
  • klauzula informacyjna kandydata do pracy

 

TEREMINY I MIEJSCE SKLADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy złożyć do: 05.09.2025 r.

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 155339”

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Rykach, ul. Dolna 2, 08-500 Ryki

 

PLANOWANE METODY/TECHNIKI NABORU:

1. weryfikacja formalna,

2. rozmowa kwalifikacyjna.

 

INNE INFORMACJE:

Oferowane wynagrodzenie: zasadnicze 4.967,95 zł wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,800 oraz dodatek z tytułu wysługi lat.

Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Rykach postępowania sprawdzającego i wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez uprawniony podmiot.

 

Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Rykach lub przesyłać na wskazany powyżej adres. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą ich sporządzenia. W ofercie należy podać swoje dane: adres zamieszkania i numer telefonu. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, opatrzeć datą i własnoręcznym podpisem.

Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Kandydaci najwyżej ocenieni zostaną powiadomieni o tym telefonicznie. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną  zniszczone po 3 miesiącach od zakończeniu naboru.

 

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 47 8128256 lub 47 8128225.

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Rykach z siedzibą przy ul. Dolnej 2 telefon

478128210

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.ryki@lu.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu

naboru

Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych jest Komenda Powiatowa Policji w Rykach.

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w

których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie

zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o

archiwizacji

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,

podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o

narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,

nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w

służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie

cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie

danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w

dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna

będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 25.08.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komendanta Powiatowego Policji w Rykach
Osoba udostępniająca informację:
Łukasz Filipek Jednoosobowe Stanowisko ds. Prasowo-Informacyjnych
do góry