Ogłoszenie nr 155339 / 25.08.2025 r. Komenda Powiatowa Policji w Rykach ogłasza nabór na stanowisko pracy inspektor Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych:
Ogłoszenie nr 155339 / 25.08.2025 r.
Komenda Powiatowa Policji w Rykach ogłasza nabór na stanowisko pracy inspektor Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych:
Wymiar czasu pracy: 1,0 etatu
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: 08-500 Ryki, ul. Dolna 2
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Rykach
08-500 Ryki, ul. Dolna 2
Wynagrodzenie: nie mniej niż 4.967,95 zł brutto
ZAKRES ZADAŃ:
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów zawierających informacje niejawne.
- Prowadzenie składnicy akt, w tym przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych, opracowanie akt zgodnie z zasadami archiwisty, udostępnianie akt osobom upoważnionym, komórkom organizacyjnym, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
- Prowadzenie rejestru urządzeń ewidencyjnych w postaci rejestru dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, dzienników korespondencyjnych, dziennika wydanych kopii, odpisów.
- Sporządzanie wykazów dokumentów niejawnych, pobranych z kancelarii przez pracowników komórek organizacyjnych w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem korespondencyjnym.
- Koordynowanie archiwizowania dokumentów niejawnych, w tym opiniowanie protokołów brakowania dokumentów niejawnych kategorii "BC", niepodlegających archiwizowaniu.
- Odnotowywanie zmiany, zniesienia klauzuli tajności lub przedłużenia, skrócenia okresu ochrony dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych.
- Przygotowywanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do składnicy akt.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie – średnie
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- brak zatrudnienia lub pełnienia służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub bycia współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dot. osób urodzonych przed dniem 01.08.1972 r.)
- doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w administracji lub doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
- umiejętność obsługi komputera
- wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE”
WYMAGANIA DODATKOWE:
- wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, ekonomia lub prawo
DOSTĘPNOŚĆ:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Osoby z niepełnosprawnością nie mogą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie należy więc składać dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
WARUNKI PRACY:
Czynności na stanowisku pracy wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera (powyżej 4 godzin na dobę) oraz innych urządzeń biurowych (telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów). Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku inspektora zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu.
Praca wykonywana jest w pomieszczeniu budynku Komendy Powiatowej Policji w Rykach przy ulicy Dolnej 2 usytuowanym na II piętrze. Budynek jest wyposażony w windę, szerokość korytarzy jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim, łazienki są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, dostęp do budynku z poziomu terenu.
DOKUMENTY NIEZBĘDNE:
- CV i list motywacyjny
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ŚCIŚLE TAJNE”
- oświadczenie o niezatrudnieniu lub pełnieniu służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub niebyciu współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dot. osób urodzonych przed dniem 01.08.1972 r.)
- klauzula informacyjna kandydata do pracy
TEREMINY I MIEJSCE SKLADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 05.09.2025 r.
w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 155339”
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Rykach, ul. Dolna 2, 08-500 Ryki
PLANOWANE METODY/TECHNIKI NABORU:
1. weryfikacja formalna,
2. rozmowa kwalifikacyjna.
INNE INFORMACJE:
Oferowane wynagrodzenie: zasadnicze 4.967,95 zł wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,800 oraz dodatek z tytułu wysługi lat.
Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Rykach postępowania sprawdzającego i wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez uprawniony podmiot.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Rykach lub przesyłać na wskazany powyżej adres. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą ich sporządzenia. W ofercie należy podać swoje dane: adres zamieszkania i numer telefonu. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, opatrzeć datą i własnoręcznym podpisem.
Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Kandydaci najwyżej ocenieni zostaną powiadomieni o tym telefonicznie. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończeniu naboru.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 47 8128256 lub 47 8128225.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Rykach z siedzibą przy ul. Dolnej 2 telefon
478128210
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.ryki@lu.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych jest Komenda Powiatowa Policji w Rykach.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Pliki do pobrania
-
Oświadczenie kandydatów na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej
Data publikacji 25.08.2025 00:00(doc 13.5 KB)
-
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
Data publikacji 25.08.2025 00:00(docx 6.74 KB)